Ünnepi gomb

"Talán ünnepet nem is vehetsz boltban, mert az ünnep inkább benned, legbelül van." Grincs

Friss topikok

Archívum

Rovatok

HTML

CarrielynnesWorld.com

Címkék

bárd (1) bogar (1) dekor (1) gomb (1) gyertya (1) kalács (1) karácsony (1) kezdet (1) ősz (1) ünnep (1) üveggömb (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

A dekorbolt és ami mögötte van

unnepi_gomb 2010.11.23. 10:55

Minden reggel, amikor a lakóhelyemről elnevezett úton siettem az iskolába a busz segítségével, vágyakozó tekintettel bámultam egy kisbolt kirakatára, ahol mindenféle ünnepi dekorációt árulnak. Sokáig úgy képzeltem, hogy a bolcsotka alig 10 m2 lehet, egy kedves, Mikulás felesége típusú nő a tulajdonosa, friss kalács illat lengi be a teret és a polcokon kedves, jópofa és zsebpénzbarát árú termékek integetnek, mosolyognak, nem azért, hogy megvedd őket, hanem, mert örülnek, hogy velük töltöd azt a percet. Talán olyannak képzeltem, mint a Harry Potterből ismert Roxmorts (eredeti neve: Hogsmeade) falvainak az üzleteit. Varázslatosak, nem kérkedőek.

Aztán egyszercsak már nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és felkerestem egy hirtelen vezérelt ötletből a "kis" boltot. Először kiderült, hogy amit bejáratnak hittem, az az üzlet vége, első kopp. Megkerültem az épületet, és sajnos beléptem. Azért sajnos, mert megtört a varázs, ugyanis a kis szemfényem nem volt se kicsi, se kalács illatú. Mondhatni olyan volt, mint bármely más nagyszabású dekor üzlet. Nem volt rossz, de többet egy ideig nem megyek oda. Hátha újra visszatér köré az az üveggömb, amit ha felrázok csillogó hópelyhek hullanak majd az újra összezsugorodott és illatos apróságra.

Címkék: üveggömb kalács dekor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://unnepigomb.blog.hu/api/trackback/id/tr42467493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása