Ünnepi gomb

"Talán ünnepet nem is vehetsz boltban, mert az ünnep inkább benned, legbelül van." Grincs

Friss topikok

Archívum

Rovatok

HTML

CarrielynnesWorld.com

Címkék

bárd (1) bogar (1) dekor (1) gomb (1) gyertya (1) kalács (1) karácsony (1) kezdet (1) ősz (1) ünnep (1) üveggömb (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Írásterápia

unnepi_gomb 2010.11.28. 11:58

Rájöttem, hogy sokkal több nekem az írás, mint egy "szakma", amit még meg se szereztem. Akárhogy is ítélkezik majd felettem a legfelsőbb írás hatalom, akkor is élvezettel fogok írni, amíg úgy érzem, hogy ez nekem öröm. Lehet, hogy nem vagyok a szavak embere, ha mások írását kell értékelnem, mert mások szövegéhez nem vagyok annyira hozzáértő, nem ismerem a szavainak a forrását, a gondolatainak az eredetét. Azt tudom, hogy én mit szeretnék. Azt, hogy még sokat kell tanulnom. Bár vannak kedvenc műfajaim. Például az interjúzás és a szubjektívebb megnyilatkozások. Persze ezek azok, amiért az ember elkezd újságírónak tanulni, hogy egyszer a szöveg ő maga legyen, jellegzetesen. Egyébként is az a típus vagyok, akinek időbe telik egy- egy műfaj elsajátítása. Dehát erre való az iskola. Aki már kész, annak már másféle iskolákat kell bejárnia.

Köszönöm a türelmet Tőled is, mert a rád szánt időben döbbentem rá, milyen fontos nekem az, hogy írjak, és Te elfogadod és támogatsz. ♥

Lehet, hogy egy írást egy idő után unalmasabb olvasni, mint más térbeli, színes dimenziókat megélni, de ha nem is lesz aki olvas, akkor is megéri, magam miatt. A fejlődésért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://unnepigomb.blog.hu/api/trackback/id/tr362478560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása